Housekeeping


 

$ads={1}

Housekeeping thoroughly cleans hotel suites and/or other assigned areas in a timely and organized manner to ensure guest satisfaction, hotel sanitation, and hotel appearance.
To perform this job successfully, an individual must be able to perform each essential duty satisfactorily.
Responsibilities

  • Cleans, services, and stocks assigned guest rooms/suites in a timely and organized manner according to procedures and
  • Records the status of room on daily room assignment when service is complete. Reports any room unable to be serviced within appropriate time standards to
  • Reports needed repairs and of unsafe conditions to supervisor and/or Property Maintenance.
  • Responds to requests from supervisors or management in a timely and professional
  • Maintains linen cart, closets, and supplies neat and organized to department
  • Upholds security of equipment, keys, and supplies issued each day and return items prior to departure.
  • Tags, bags, and reports lost and found articles to the supervisor and/or front desk.
  • Follows procedures for team cleaning and self-inspecting program as directed.
  • Responds quickly to guest requests in a friendly manner. Reports appropriate complaints or requests to appropriate Follows up to ensure guest satisfaction.
  • Displays a professional image at all times through appearance and
  • Follows company policies and

Note: Other duties as assigned by supervisor or management
Skills and Qualities

  • Organizational skills
  • Ability to prioritize tasks
  • Attention to detail
  • Considerate of guests and staff
  • Flexible worker
  • Appreciation of clean facilities
  • Logic and reason
  • Friendly and accommodating towards guests

Job Requirements

  • Will be required to work weekends and holidays.
  • Will be required to work in a fast-paced environment.
  • Will be required to work with common household cleaning products. May be asked to work overtime.
  • Communication skills are necessary some of the time in order to interact with hotel guests or staff.
  • In addition to operating a vacuum cleaner, Room Attendants typically lift and pull items weighing as much as 25 pounds and pull/ push up to 200 pounds.

Lista de Deberes El servicio de limpieza limpia a fondo las suites del hotel y otras áreas asignadas de manera oportuna y organizadora para asegurar la satisfacción de los huéspedes en el hotel saneamiento y la apariencia del hotel. Para realizar con éxito este trabajo, una persona debe poder realizar satisfactoriamente cada uno de los deberes esenciales. Limpieza, servicios y reservas asignadas en habitaciones de manera oportuna y organizada de acuerdo con los procedimientos y registros del estado de la habitación en la asignación diaria de habitaciones cuando el servicio este completo. - Informa cualquier habitación que no pueda ser atendida en el plazo adecuado. - Hacer los informes necesarios para reparaciones y condiciones inseguras a el supervisor. - Mantener el carro de linen, armarios y suministros ordenados y organizados para el departamento. - Dejar los artículos de seguridad, llaves, y artículos que se usen durante el día regresarlos a su lugar de almacenamiento. - Etiquetar, guardar, y reportar artículos olvidados en el cuarto al supervisor y/o front desk - Seguir los procedimientos para la limpieza de equipo y el programa de auto inspección como se dirija - Responde rápidamente a la solicitud de los huéspedes de forma amistosa. Informe a las necesidades o solicitudes apropiadas para garantizar la satisfacción de los huéspedes - Mostrar una imagen profesional en todo momento atraves de la apariencia y seguir las policas de la empresa Nota: Puede haber otras funciones asignadas por el supervisor o la dirección (manager) Competencias y Cualidades - Tener la habilidad de ser organizado - Capazidad para dar prioridad a las tareas - Atención a detalle - Consideración del huésped y del personal - Ser un trabajador flexible - Apreciación de las instalaciones limpias - Lógica y razón - Ser amigable y complaciente con los huéspedes Requisitos de Empleo - Habrá que trabajar fines de semana y días festivas - Habrá que trabajar en un entorno acelerado - Sera necesario trabajar con productos de limpieza domésticos comunes. Se puede pedir que trabajen horas extras. - Las habilidades de comunicación son necesarias en parte para interactuar con los huéspedes del hotel o con el personal. - Además de operar una aspiradora, los asistentes suelen levantar y tirar artículos que pesen hasta 25 libras y tirar/empujar hasta 200 libras. Tipo de trabajo: Tiempo completo, tiempo parcial
Job Types: Full-time, Part-time
Pay: $13.00 per hour
Repost this job
View public job page
Job Types: Full-time, Part-timeSalary: $13.00 - $14.00 per hourBenefits:

  • Employee discount
  • Flexible schedule
  • Referral program

Schedule:

  • 10 hour shift
  • 8 hour shift
  • Day shift
  • Monday to Friday
  • Overtime
  • Weekend availability

Supplemental pay types:

  • Bonus pay
  • Signing bonus
  • Tips

Ability to commute/relocate:

  • Augusta Ks, 67010: Reliably commute or planning to relocate before starting work (Required)

Experience:

  • Cleaning: 1 year (Preferred)

Work Location: One location

Job Type: Part-time

Pay: $13.00 - $14.00 per hour

Shift:

  • 8 hour shift
  • Day shift

Ability to commute/relocate:

  • Augusta, KS 67010: Reliably commute or planning to relocate before starting work (Required)

Experience:

  • Cleaning: 1 year (Preferred)

Work Location: In person

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال