$ads={1}
Housekeeping thoroughly cleans hotel suites and/or other assigned areas in a timely and organized manner to ensure guest satisfaction, hotel sanitation, and hotel appearance.
To perform this job successfully, an individual must be able to perform each essential duty satisfactorily.
Responsibilities
- Cleans, services, and stocks assigned guest rooms/suites in a timely and organized manner according to procedures and
- Records the status of room on daily room assignment when service is complete. Reports any room unable to be serviced within appropriate time standards to
- Reports needed repairs and of unsafe conditions to supervisor and/or Property Maintenance.
- Responds to requests from supervisors or management in a timely and professional
- Maintains linen cart, closets, and supplies neat and organized to department
- Upholds security of equipment, keys, and supplies issued each day and return items prior to departure.
- Tags, bags, and reports lost and found articles to the supervisor and/or front desk.
- Follows procedures for team cleaning and self-inspecting program as directed.
- Responds quickly to guest requests in a friendly manner. Reports appropriate complaints or requests to appropriate Follows up to ensure guest satisfaction.
- Displays a professional image at all times through appearance and
- Follows company policies and
Note: Other duties as assigned by supervisor or management
Skills and Qualities
- Organizational skills
- Ability to prioritize tasks
- Attention to detail
- Considerate of guests and staff
- Flexible worker
- Appreciation of clean facilities
- Logic and reason
- Friendly and accommodating towards guests
Job Requirements
- Will be required to work weekends and holidays.
- Will be required to work in a fast-paced environment.
- Will be required to work with common household cleaning products. May be asked to work overtime.
- Communication skills are necessary some of the time in order to interact with hotel guests or staff.
- In addition to operating a vacuum cleaner, Room Attendants typically lift and pull items weighing as much as 25 pounds and pull/ push up to 200 pounds.
Lista de Deberes El servicio de limpieza limpia a fondo las suites del hotel y otras áreas asignadas de manera oportuna y organizadora para asegurar la satisfacción de los huéspedes en el hotel saneamiento y la apariencia del hotel. Para realizar con éxito este trabajo, una persona debe poder realizar satisfactoriamente cada uno de los deberes esenciales. Limpieza, servicios y reservas asignadas en habitaciones de manera oportuna y organizada de acuerdo con los procedimientos y registros del estado de la habitación en la asignación diaria de habitaciones cuando el servicio este completo. - Informa cualquier habitación que no pueda ser atendida en el plazo adecuado. - Hacer los informes necesarios para reparaciones y condiciones inseguras a el supervisor. - Mantener el carro de linen, armarios y suministros ordenados y organizados para el departamento. - Dejar los artículos de seguridad, llaves, y artículos que se usen durante el día regresarlos a su lugar de almacenamiento. - Etiquetar, guardar, y reportar artículos olvidados en el cuarto al supervisor y/o front desk - Seguir los procedimientos para la limpieza de equipo y el programa de auto inspección como se dirija - Responde rápidamente a la solicitud de los huéspedes de forma amistosa. Informe a las necesidades o solicitudes apropiadas para garantizar la satisfacción de los huéspedes - Mostrar una imagen profesional en todo momento atraves de la apariencia y seguir las policas de la empresa Nota: Puede haber otras funciones asignadas por el supervisor o la dirección (manager) Competencias y Cualidades - Tener la habilidad de ser organizado - Capazidad para dar prioridad a las tareas - Atención a detalle - Consideración del huésped y del personal - Ser un trabajador flexible - Apreciación de las instalaciones limpias - Lógica y razón - Ser amigable y complaciente con los huéspedes Requisitos de Empleo - Habrá que trabajar fines de semana y días festivas - Habrá que trabajar en un entorno acelerado - Sera necesario trabajar con productos de limpieza domésticos comunes. Se puede pedir que trabajen horas extras. - Las habilidades de comunicación son necesarias en parte para interactuar con los huéspedes del hotel o con el personal. - Además de operar una aspiradora, los asistentes suelen levantar y tirar artículos que pesen hasta 25 libras y tirar/empujar hasta 200 libras. Tipo de trabajo: Tiempo completo, tiempo parcial
Job Types: Full-time, Part-time
Pay: $13.00 per hour
Repost this job
View public job page
Job Types: Full-time, Part-timeSalary: $13.00 - $14.00 per hourBenefits:
- Employee discount
- Flexible schedule
- Referral program
Schedule:
- 10 hour shift
- 8 hour shift
- Day shift
- Monday to Friday
- Overtime
- Weekend availability
Supplemental pay types:
- Bonus pay
- Signing bonus
- Tips
Ability to commute/relocate:
- Augusta Ks, 67010: Reliably commute or planning to relocate before starting work (Required)
Experience:
- Cleaning: 1 year (Preferred)
Work Location: One location
Job Type: Part-time
Pay: $13.00 - $14.00 per hour
Shift:
- 8 hour shift
- Day shift
Ability to commute/relocate:
- Augusta, KS 67010: Reliably commute or planning to relocate before starting work (Required)
Experience:
- Cleaning: 1 year (Preferred)
Work Location: In person
.